fbpx

MessageFlow
התוכנה שלך לשיווק ואוטומציה בוואטסאפ

חיבור וואטסאפ לאינטגרומט

למה כדאי לכם לבצע חיבור וואצאפ לאינטגרומט?

תוכנת האינטגרומט נחשבת לאחת התוכנות היעילות ביותר כיום לתקשורת באוטומציה עם לקוחות ועובדים. באמצעות חיבור אפליקציית הווטסאפ העסקי שלכם לתוכנת האינטגרומט, תוכלו לבצע תהליכים מחזוריים על פי שעה, יום, שבוע או חודש לאינטגרציה בין פעולות של הלקוח או העובד שלכם לבין המערכות הממוחשבות שלכם. כיום ניתן לראות את השימוש בתוכנה לצורך ביצוע פעולות שונות כגון גבייה אוטומטית באינטרנט, העברת מידע ללקוחות ועדכון לקוחות לגבי ביצוע פעולות באתר עסקי.

ביצוע של כ-10 אלף פעולות חודשיות במערכת אחת!

בכל ארגון בינוני או גדול מתבצעות בכל יום מאות פעולות של עובדים ולקוחות במערכות מידע שונות. באמצעות חיבור וואצאפ אינטגרומט תוכלו להעביר מידע רב ועדכני לכל הלקוחות והעובדים שלכם ולאפשר להם את המידע הרלוונטי אליהם. אפשרויות האוטומציה עם חיבור וואצאפ אינטגרומט הן בלתי מוגבלות ומאפשרות לארגון או לחברה שלכם לבצע פעולות רבות ללא צורך בפעולות ידניות של עובדים. בדרך זו ניתן לחסוך בכוח אדם ולייעל את העבודה של המנהלים והעובדים בחברה ביום יום.

שימוש בתוכנת זאפייר המתקדמת לאוטומציה ללקוחות ועובדים

תוכנה נוספת הנחשבת למתקדמת ביותר ליצירת אינטגרציה בין מערכות שונות לניהול עובדים ולקוחות היא תוכנת הזאפייר. חיבור וואצאפ זאפייר במקרה זה יכול להיות יעיל עבורכם לשליחת טפסים, מילוי טפסים, קניות און ליין של לקוחות וניהול כל המידע ללקוחות ולעובדים שלכם. אנחנו בבית התוכנה FLOW מתמחים בבניית חיבור וואצאפ זאפייר ללקוחות בינוניים וגדולים באמצעות מפתחי התוכנה המקצועיים שלנו.

האם אפשר לחבר את הווטסאפ למערכות נוספות?

אחת ממערכות הדיוור ודפי נחיתה הפופולרית בישראל היא מערכת רב מסר. אנחנו בבית התוכנה FLOW יכולים לבצע עבורכם גם חיבור וואצאפ לרב מסר ולאפשר להשתמש במידע הנמצא במערכת רב מסר לרשימות התפוצה בווטסאפ העסקי שלכם. חיבור וואצאפ לרב מסר הוא חיוני על מנת ליצור תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלכם באופן שוטף.

חיבור וואצאפ לאינטגרומט עם בית התוכנה FLOW

מעוניינים בחיבור וואצאפ לאינטגרומט או למערכת זאפייר? זה הרגע לפנות אלינו ולקבוע פגישת זום או פגישה במשרדים שלכם. אנחנו בבית התוכנה FLOW נשמח לסייע לכם לייעל את העבודה של העובדים שלכם באמצעות אוטומציה מתקדמת וחדישה.

פוסטים נוספים: