fbpx

MessageFlow
התוכנה שלך לשיווק ואוטומציה בוואטסאפ

מיזוג דואר בוואטסאפ

מחפשים דרך לבצע מיזוג דואר של נמענים לשליחה בווטסאפ?

מיזוג דואר בוואטסאפ ניתן לעשות באמצעות הטמעה של יישום מיוחד. אנחנו בבית התוכנה FLOW מפתחים יישומים ותוכנות המיועדות לשדרג את היכולת של עסקים וחברות לשלוח מידע למספר גדול של נמענים בווטסאפ. אם יש לכם מספר גדול של לקוחות ואתם מעוניינים לשלוח אליהם הודעה מתוך רשימות אקסל או וורד, תוכלו לעשות זאת באמצעות מיזוג נתונים של הנמענים שלכם ושליחה של התוכן הנדרש להם בצורה מהירה וקלה ביותר.

למה כדאי לבצע מיזוג של נתונים לווטסאפ העסקי?

מיזוג דואר בווצאפ מאפשר לכל בית עסק להגיע לטווח רחב יותר של תפוצת הודעות כלליות דרך הווטסאפ העסקי. מיזוג דואר בווצאפ הוא יעיל ביותר כאשר כל הנתונים נמצאים בקובץ וורד או אקסל והם ניתנים למעבר באחת התוכנות שאנחנו בבית התוכנה FLOW פיתחנו עבור הלקוחות שלנו. הפיתוח של הווטסאפ העסקי נחשב רלוונטי לחברות המשתמשות במאגר נתונים גדול ומעוניינות להשתמש בנתונים על מנת להגדיל את יכולת השיווק והקשר עם הלקוחות הקבועים.

ניהול מועדון לקוחות בדרך המקצועית ביותר!

יש לכם מועדון לקוחות קבוע? רוצים לשדרג את הקשר שלכם עם הלקוחות? מיזוג דואר וואטסאפ הוא בדיוק התשובה בשבילכם. באמצעות מיזוג דואר וואטסאפ אתם יכולים לעבור לאוטומציה בשליחת הודעות קבועות לחברי המועדון. חברי המועדון יקבלו הודעות בתאריכים ושעות קבועות בשימוש שלכם בקובץ נתונים של כל הלקוחות הרשומים אצלכם.

קביעת פגישה עם מפתחים מקצועיים לניהול מערכות לווטסאפ

אם קיבלתם החלטה לייעל את התקשורת שלכם עם הלקוחות הקבועים ולשפר את דרכי השיווק, אנחנו בבית התוכנה FLOW נעשה זאת עבורכם יחד עם מהנדסי התוכנה והמפתחים המקצועיים שלנו. לקביעת פגישה עם הצוות שלנו, צרו איתנו קשר דרך האתר והם ישמחו להתאים לכם את המערכת על פי הדרישות שלכם. צוות מפתחי התוכנה שלנו הוא בעל ניסיון רב ומלווה מאות לקוחות בכל שנה בפיתוחים חדשניים לשיווק וניהול לקוחות דרך אפליקציית ווטסאפ בדגש על אוטומציה לייעול התהליך.

מיזוג דואר בוואטסאפ דרך בית התוכנה FLOW

רוצים לדעת עוד על מיזוג דואר בוואטסאפ? מלאו את פרטי העסק שלכם כאן בטופס רישום הפרטים באתר או התקשרו אלינו ישירות למספר הטלפון המופיע בראש האתר.

פוסטים נוספים: