fbpx

MessageFlow
התוכנה שלך לשיווק ואוטומציה בוואטסאפ

ניהול רשימת תפוצה

מנהלים רשימת תפוצה ידנית? כדאי שתתקדמו לאוטומציה!

ניהול רשימת תפוצה יכולה להיות קלה ויעילה הרבה יותר ברגע שאתם מחזיקים במערכת אוטומציה מתקדמת. אנחנו בבית התוכנה FLOW מטמיעים מערכות אוטומציה חדישות לרשימות תפוצה הנמצאות באקסל, גוגל שיטס, אאוטלוק, ג’ימייל ובכל מקום בו אתם מחזיקים את המידע שלכם לגבי לקוחות, ספקים ועובדים. חברות ובתי עסק המשתמשים בשירות שלנו נהנים מאוטומציה לניהול מידע וחוסכים בצורה כזו בכוח אדם מקצועי.

איך להשתמש בווטסאפ לעסקים בצורה יעילה יותר?

אפליקציית ווטסאפ לעסקים הפכה להיות השימושית ביותר עבור בתי עסק בכל סדר גודל, מעסקים קטנים ועד לארגונים גדולים. באמצעות שימוש וואטסאפ ביזנס רשימת תפוצה, תוכלו להגיע למספר רב של לקוחות, עובדים או ספקים ללא צורך בפעולות שלכם. אנחנו בבית התוכנה FLOW מפתחים תוכנות ייעודיות לשימוש בוואטסאפ ביזנס רשימת תפוצה על מנת לחסוך לכם פעולות ידניות והכל בזכות יישומים אוטומטיים מתקדמים.

למה כל רשימת תפוצה שווה לכם הרבה כסף?

רשימות התפוצה שעם פרטי הלקוחות שלכם או לקוחות פוטנציאליים הן רשימות חשובות ביותר להכנסות של בית העסק שלכם. אם אתם רוצים לדעת מה זה רשימת תפוצה ואיך לייעל אותה, אנחנו בבית התוכנה FLOW נסייע לכם בדרך המקצועית ביותר. הצוות שלנו יסביר לכם מה זה רשימת תפוצה באוטומציה ואיך אפשר להגיע למספר רב של לקוחות או לקוחות פוטנציאליים בדרכים אוטומטיות ומהירות.

מה המחיר לפיתוח תוכנה לניהול רשימות התפוצה לעסק?

אם החלטתם לשפר את הקשר שלכם עם הלקוחות, העובדים והספקים שלכם בארגון, אנחנו בבית התוכנה FLOW נספק לכם את התוכנות הטובות ביותר לעשות זאת. התמחור שלנו תלוי במספר פרמטרים כגון גודל הפרוייקט, זמן העבודה והדרישות שלכם. המחירים שלנו הם הטובים ביותר בתחום ואנחנו מלווים כל פרוייקט פיתוח תוכנה על פי תקציב מוגדר מראש ובשקיפות מלאה.

בבית התוכנה FLOW מציע ניהול רשימת תפוצה באוטומציה

לניהול רשימת תפוצה יעיל יותר, צרו איתנו קשר עכשיו דרך האתר. צוות מהנדסי התוכנה שלנו בבית התוכנה FLOW זמין עבורכם לניהול כל פרוייקט של פיתוח תוכנה. אנחנו נשמח להטמיע במערכות החברה שלכם את תוכנות האוטומציה הטובות ביותר על מנת לשפר ולייעל את ניהול הלקוחות והעובדים של החברה.

פוסטים נוספים: