fbpx

MessageFlow
התוכנה שלך לשיווק ואוטומציה בוואטסאפ

ניהול מועדון לקוחות

ניהול מועדון לקוחות בעזרת פתרונות חכמים ליצירת משפך שיווקי שעובד בשבילך

מקסימום שיווק לעסק שלך

Database Marketing

במאגר הלקוחות שלכם נצבר מידע רב שאנו יודעים להפוך למנוע צמיחה עוצמתי, שמזניק בצורה משמעותית את המכירות, נאמנות הלקוחות, שביעות הרצון שלהם, הביצועים העסקיים ושורת הרווח שלך.

שיווק חכם במיילים

ברוכים הבאים לעורך הדיוורים הגמיש, הידידותי והמתקדם ביותר בישראל. המערכת מאפשרת ליצור בצורה קלה ופשוטה, תוך מספר דקות, דיוורים שיווקיים שמתאימים בצורה מושלמת למובייל, למחשב ולטאבלט.

שיווק חכם בווצאפ / סמסים

הפתרון המושלם להגדלת הרווחים באמצעות הודעות ומסרים אישיים ללקוחות. מקדמים את מערכת היחסים עם הלקוחות ואת הזדמנויות המכירה: מיידעים על מבצעים והטבות, מנהלים קמפיינים שיווקיים ומניעים באופן קבוע לפעולה ולרכישה.

ניהול מועדון לקוחות

פתרון משתלם לחנויות ולרשתות שצריכות להפעיל מועדון לקוחות אפקטיבי וממיר

 
ניהול מועדון לקוחות

פתרון משתלם לחברות ולעסקים המנהלים רשימות תפוצה בכל הסוגים והגדלים

 
ניהול מועדון לקוחות

פתרון משתלם לכל עסק שצריך לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות

 

פתרונות מותאמים בדיוק לצרכים שלכם

הפתרון המושלם להגדלת הרווחים באמצעות הודעות ומסרים אישיים ללקוחות. מקדמים את מערכת היחסים עם הלקוחות ואת הזדמנויות המכירה: מיידעים על מבצעים והטבות, מנהלים קמפיינים שיווקיים ומניעים באופן קבוע לפעולה ולרכישה.

נסיון ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר

אנחנו מציעים מעטפת מסרים שיווקיים חכמים שמלווה את מסע הלקוח לאורך המשפך השיווקי, החל משלב הליד ועד הפיכתו ללקוח חוזר ונאמן. המסרים מותאמים לכל שלב ולכל סוג לקוח ומקדמים אותו במהירות מנקודה לנקודה בעזרת פנייה שיווקית מדוייקת שמבוססת על מענה איכותי, בזמן אמת, לצרכים המשתנים שלו.

נסיון ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר

לחברת Flow ניסיון רב בתחומי ניהול תקשורת רב ערוצית מול לקוחות.
אנו עובדים עם המוסדות, החברות והלקוחות המובילים במשק:
רשת SPICES, רשת HEADS ,פרודרייב, קינן ושות רו”ח, הסתדרות הגימלאים, ג’אפ הפקות, מנורה מבטחים, לשכת עורכי הדין, יוניליוור, רשות הטבע והגנים, Ynet, אתר מוטק’ה, תלמה, MSD, נענע 10, מכבי תל אביב, איגודן, ידיעות אחרונות, הלמנ’ס, עריית בת ים, עיריית יהוד מונוסון, עכבר העיר, שלומי שבת, קנור, אושר עד, הילטון, Nestlé, וואלה, SBC, אסם, ליפטון, קיאקי כפר בלום, חברות הייטק ועסקים רבים אחרים

חשיבות ניהול מועדון לקוחות לעסקים

בעידן הדיגיטלי המודרני, ניהול מועדון לקוחות הפך לכלי יעיל וחיוני לעסקים בתחום השירותים והמכירות. מועדון לקוחות הוא מערכת שמקנה לעסק יתרון תחרותי ביכולתו ליצור ולשמר קשר חזק עם לקוחותיו. באמצעות המועדון, העסק מציע ללקוחותיו חווית קניה מותאמת אישית, הטבות מיוחדות ושירות יוצא דופן.

אחת החשיבויות המרכזיות של ניהול מועדון לקוחות היא היכולת להבין את צרכי הלקוחות ולספק להם ערך מוסף. על ידי ריכוז מידע על הלקוחות וההתנהלות הקודמת שלהם עם העסק, ניתן ליצור חוויה אישית ומותאמת עבור כל לקוח. זאת עשויה לכלול הצעות מיוחדות, הטבות לקוח מותאמות אישית, מבצעים ומוצרים בלעדיים שיעניקו ללקוח תחושה של יחודיות ודאגה מוחלטת לצרכיו.

ניהול מועדון לקוחות מעניק גם לעסק את היכולת לתת מענה מהיר ואיכותי ללקוחות בשלבים שונים של קשרם עם העסק. זה יכול לכלול תמיכה טכנית,

ניהול המועדון כולל מיילים SMS וכמובן שימוש במערכת פרי פיתוחינו MessageFlow לשיווק ואוטומטציה בוואטסאפ