fbpx

MessageFlow
התוכנה שלך לשיווק ואוטומציה בוואטסאפ

מערכת דיוור מומלצת

מערכת דיוור מומלצת לעסקים בינוהיים וקטנים

רוצים לשפר את מערכת הדיוור שלכם? יש לנו פתרון מושלם עבורכם!

מערכת דיוור מומלצת ביותר היא מערכת הדיוור הפועלת על גבי אפליקציית המסרים המיידיים בווטסאפ המביאה לכם את שיא הטכנולוגיה לשיווק בתפוצה. אנחנו בבית התוכנה FLOW מציעים פיתוח חדיש של מערכת הדיוור החדשנית ביותר אשר יכולה לבצע סנכרון בין קבצי גוגל שיטס (בדומה לאקסל) אשר עובדים על טכנולוגיית ענן ומערכת הווטסאפ העסקי שלכם. בדרך זו, אתם יכולים ליצור מערכת תפוצה ישירה לכל הלקוחות שלכם ולכל המנויים שלכם לשירותי העסק.

הטמעה של מערכת מתקדמת לשיווק ישיר בווטסאפ

למרות שישנן הגבלות על שליחת הודעות ללקוחות באפליקציית ווטסאפ, עדיין ניתן לבצע דיוור אוטומטי בתנאים מסויימים. אנחנו בבית התוכנה FLOW יכולים לספק לכם את הכלים הטובים ביותר לדיוור אוטומטי על מנת להביא אתכם לאוטומציה הדרושה לבית העסק שלכם. באמצעות מהנדסי התוכנה המקצועיים שלנו, אתם יכולים לדעת שיש לכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר אצלכם. הידע שלנו והניסיון שלנו מאפשר פיתוח גמיש המותאם במיוחד לדרישות שלכם והכל בתקציב מותאם ומוגדר מראש.

מה המחיר של הטמעת מערכת לדיוור באפליקציית ווטסאפ?

אם קיבלתם החלטה שאתם רוצים להתקדם למערכת דיוור בוואטסאפ, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לפנות לצוות הפיתוח שלנו בבית התוכנה FLOW ולהתחיל בתהליך הטמעת מערכת דיוור בוואטסאפ לטלפונים למחשבים של בית העסק שלכם. המערכת שלנו תהיה מותאמת בדיוק לצרכים שלכם והיא תשרת אתכם ביום יום באופן מושלם לכל צרכי השיווק והעברת המידע הנדרשת לכם. את התמחור אנחנו נבצע מולכם בהתאם לצרכים העסקיים הנדרשים על פי תקציב מוגדר מראש ובשקיפות מלאה.

הצטרפות לשירות המתקדם שלנו למערכות דיוור

על מנת שתוכלו להצטרף למערכת דיוור הכוללת אוטומציה מתקדמת, אנחנו בבית התוכנה FLOW מציעים לכם ליצור איתנו קשר עכשיו ולהתחיל בתהליך הטמעת המערכת אצלכם. באמצעות מערכת דיוור איכותית ומתקדמת, אתם יכולים לשדרג את הקשר שלכם עם כל הלקוחות שלכם, גם במידה ויש לכם מספר לקוחות גדול. הצוות שלנו יעשה בדיקה ויגיע לכם כמה עולה מערכת דיוור התואמת לדרישות שלכם. רוצים לדעת כמה עולה מערכת דיוור? התקשרו אלינו למספר הטלפון המופיע בראש האתר.

מערכת דיוור מומלצת של בית התוכנה FLOW

בית התוכנה FLOW מציע לכם מערכת דיוור מומלצת מהטובות בישראל להתחברות לאפליקציית ווטסאפ. זה הזמן להתקדם למערכת חדישה בפיתוח של מהנדסי תוכנה בכירים.

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים: