fbpx

MessageFlow
התוכנה שלך לשיווק ואוטומציה בוואטסאפ

חיבור דפי נחיתה לוואטסאפ

יש לכם דף נחיתה לעסק? רוצים לקשר אותו לווטסאפ העסקי שלכם?

היום החיבור של הווטסאפ לעסק הוא מחייב. אם אתם רוצים שאתר האינטרנט שלכם או דפי הנחיתה שלכם יהיו מחוברים לווטסאפ העסקי, אנחנו בבית התוכנה FLOW נבצע זאת עבורכם. חיבור דפי נחיתה לוואטסאפ הוא קריטי על מנת לקדם את התקשורת שלכם עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים. הצוות שלנו בבית התוכנה FLOW כולל מהנדסי תוכנה מהשורה הראשונה המפתחים יישומים ייחודיים לבתי עסק ממגוון תחומים והם יכולים לפתח עבורכם כל פיצ’ר הנדרש לכם לדפי נחיתה.

מענה אוטומטי מוגדר מראש על ידי בוט

היום כבר לא צריך להיות זמינים לווטסאפ כל הזמן על מנת לענות ללקוחות שלכם. באמצעות בוט אוטומטי שאנחנו בבית התוכנה FLOW נבנה לכם, תוכלו להעניק לכל הלקוחות שלכם מענה אוטומטי יעיל וזמין לרוב השאלות הנשאלות בווטסאפ. היום חברות ובתי עסק גדולים משתמשים בשיטות המתקדמות לתקשורת בווטסאפ על מנת לבצע את רוב תהליכי השירות והמכירה ללקוח. אנחנו בבית התוכנה FLOW נתאים את הבוט לצרכים שלכם בכדי לשפר את התקשורת עם הלקוחות שלכם ביום יום.

תזמון הודעות לווטסאפ על פי מספר טלפון

מלבד ניהול תקשורת דרך הווטסאפ עם לקוחות, אנחנו בבית התוכנה FLOW מציעים לכם גם להוסיף יישום ייחודי לתזמון הודעות לווטסאפ של כל הלקוחות שלכם. אם יש לכם את תאריכי יום ההולדת של הלקוחות, תוכלו לשלוח להם הודעות חגיגיות כל שנה באופן אוטומטי בווטסאפ. בנוסף, תוכלו לעדכן אותם על מבצעים הרלוונטיים במיוחד אליהם ברשימת תפוצה מוכנות מראש.

מה המחיר ליצירת חיבור בין דפי נחיתה לווטסאפ?

אם החלטתם שאתם רוצים לשדרג את דפי הנחיתה שלכם ולקשר אותם לווטסאפ שלכם או לווטסאפ העסקי, אנחנו בבית התוכנה FLOW יכולים לספק לכם את העבודה במחיר המשתלם ביותר. אנחנו נתאים את דרך העבודה לדרישות שלכם ואת המחיר על פי תקציב מוגדר מראש ובנוסף לכך אנחנו נעבוד על פי לוח זמנים מדוייק על מנת לספק לכם את כל העבודות בזמן.

חיבור דפי נחיתה לוואטסאפ דרך בית התוכנה FLOW

לקבלת פרטים נוספים על חיבור דפי נחיתה לוואטסאפ, התקשרו אלינו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ותקבלו מענה מנציגי החברה.

פוסטים נוספים: